Organizacija zabave ali obletnice

Organiziranje večjega rojstnega dne ali obletnice je zahtevna in obsežna naloga. Želimo, da je vsak detajl na mestu, da so gosti zadovoljni in da boste preživeli nepozaben dan.

Organizacije rojstnega dne ali obletnice se lahko lotite sami, saj želite ta poseben dan preživeti v družbi družine, prijateljev in vseh ljudi, ki vam veliko pomenijo. Lahko pa organizirate tak dogodek z namenom razbremeniti slavljenca in mu pomagati pri organizaciji ... ali pa celo slavje organizirate kot presenečenje za vašega slavljenca.

In na kaj je pomembno biti pozoren pri organizaciji? Za vas sem zbrala nekaj koristnih nasvetov, kateri tudi meni pri organizaciji velikih rojstnodnevnih zabav ali obletnic pridejo še kako prav.

1. Določite datum za zabavo in rezervirajte prostor.
2. Določite lahko "temo" zabave in okoli te teme potem pripravite cel dogodek (barvna tema, glasbena tema, tema časovnega obdobja - npr. 80.-ta leta, ipd.).
3. Določite si proračun/budget, katerega boste imeli na razpolago in v okviru razpoložljivega proračuna uredite sledeče:   nabavite vabila in jih razpošljite;
upoštevajte morebitni najem prostora;
* v kalkulacijo vključite strošek hrane in pijače (ne pozabite na strošek sladice oz. torte);
* ne pozabite na strošek dekorativnega materiala za sam dogodek (morebiti baloni, foto kotiček, različni rekvitizi, ipd.);
* seveda na glasbo ne smete pozabiti - tukaj imate opcije žive glasbe, DJ, ali pa najamete samo ozvočenje, ali v primeru majhnega prostora sami s svojimi radiji in zvočniki posrbite za dobro glasbeno spremljavo dogodka.
4. Pripravite spisek oseb, ki jih boste na zabavo povabili in vsaj 3 do 4 tedne prej razpošljite vabila.
5. Razmislite, ali boste v času slavja imeli kakšen zabavni program, igre, govore, ... ter zadolžite osebo, ki bo to povezovala oz. moderirala (v kolikor ne boste tega kar sami opravili).
6. Kakšne 3-5 dni pred zabavo pokličite goste in preverite, če se bodo slavja udeležili, kakor so z odgovoru na vabilo potrdili, ali je slučajno prišlo do kakšne spremembe.
7. Poskusite se dogovoriti, da dan pred dogodkom uredite oz. dekorirate prostor, kjer boste zabavo imeli. Tako se na sam dan dogodka ne boste mudili s tem.
8. In seveda ne pozabite na dan dogodka zadolžiti nekoga za fotografiranje in morebitno snemanje govorov, nastopov (velikokrat to opravi kdo od gostov, lahko pa najamete tudi profesionalca).
9. Poiščite si osebo, ki vam bo pri organizaciji pomagala, kakor tudi pri sami izvedbi slavja - zanesljiva in organizacijsko močna oseba vas razbremeni in hkrati z vami deli svoje ideje in izkušnje, ki vam pri pripravi dogodka lahko zelo koristijo.
10. V kolikor ste oseba, ki ima rada vse "pod kontrolo", si lahko pripravite tudi nek osnutek dogodka, kot en mini scenarij, ki vam bo v pomoč pri sami izvedbi oz. realizaciji dogodka.
11. In seveda ne pozabite in tudi sami uživajte na zabavi :-)

V kolikor želite, pa nas lahko kontaktirate in vam bomo v Dekorini pomagali pri organizaciji vašega dogodka ter vas tako razbremenili.


Pripravila: Nuša Lazar.